Najčastejšie otázky „FAQ“ 

1. O službe e-shop COOP Jednoty Liptovský Mikuláš, spotrebné družstvo

"e-shop" je nová služba spoločnosti COOP Jednota Liptovský Mikuláš, spotrebné družstvo, ktorá Vám umožní vyberať tovar zo širokej ponuky, ktorý Vám pripravia na predajni Tempo Liptovský Mikuláš v nákupnom centre StopShop Liptovský Mikuláš.

Tovar si následne môžete vyzdvihnúť priamo na predajni, bez čakania v rade a v čase, ktorý si sami stanovíte pri on-line nákupe alebo si ho môžete od 20.7.2020 aj nechať doviezť priamo domov vo vybraných lokalitách.

V našom e-shope Vám garantujeme rovnaké ceny a akcie ako v predajni Tempo Liptovský Mikuláš (vrátane akciových cien).

2. Čo si môžete kúpiť? Existujú nejaké obmedzenia?

Môžete si vybrať z tisícov výrobkov, od čerstvých potravín, mrazených výrobkov cez nápoje až po domáce potreby a drogistický tovar (zo zákona nie je povolený nákup cigariet pri dodávke cez kuriéra).

Minimálna objednávka je stanovená na 10,- EUR a pri vybraných výrobkoch môže byť stanovené množstevné obmedzenie, napr. 12 ks na jeden nákup.

3. Aké sú ceny v e-shope v porovnaní s bežným obchodom?

Ak platíte za objednaný tovar priamo na pokladni (tj. nie vopred online), ceny sú rovnaké ako ceny v tento deň v predajni. Toto sa týka aj cien akciových tovarov. Pri online platbe sú ceny platné v deň odoslania a zaplatenia objednávky. Za prípravu tovaru a za dopravu sú účtované dodatočné poplatky, pokiaľ nebudú znížené v rámci marketingovej akcie, o ktorej bude kupujúci informovaný priamo na stráne e-shopu.

Ušetríte však predovšetkým váš drahocenný čas spojený s realizáciou denného alebo väčšieho nákupu.

4. Ako bude nákup zabalený a vychystaný?

Pred potvrdením objednávky si môžete vybrať, či si prajete mať svoj online nákup pripravený v nákupných taškách alebo bez nich.

Ak sa rozhodnete pre prípravu Vášho nákupu v taškách, pri kompletizácii objednávky si vyberiete druh požadovaných tašiek.

V pripade väčšieho nákupu sa použije viac tašiek, ktoré Vam budú doúčtované pri prebratí nakupu.

Bližšie informácie nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach.

5. Aké sú ceny uverejnené na www.ejednota.sk?

Ceny výrobkov zobrazených na webových stránkach sú aktuálne platné ceny v predajni TEMPO Liptovský Mikuláš.

Ceny určitých výrobkov sa v čase dodania môžu odlišovať od cien, ktoré sú uvedené na webových stránkach v čase vášho online nákupu.

To môže byť spôsobené z nasledovných dôvodov:

● váš osobný nákupca môže vážiť výrobky, ako napr. ovocie a zeleninu, alebo vybrať vopred zabalené a odvážené výrobky, ako napr. mäso, hydina a syr.

Z toho dôvodu sa výsledná cena pri platbe môže odlišovať od ceny uvedenej v objednávke.

● môže sa stať, že daný tovar nie je k dispozícii.

V prípade, že sa to stane, vždy sa Vám pokúsime ponúknuť náhradný tovar. Pokúsime sa ho nahradiť tovarom, ktorý je podobný originálnemu výrobku z Vášho nákupného zoznamu a za podobnú cenu.

● ceny niektorých výrobkov a akciové ceny sa môžu odlišovať medzi okamihom, kedy si vytvoríte objednávku a okamihom dodania.

Ak dostanete výrobok, ktorý si nechcete ponechať, pretože sa cena líši od ceny, keď ste si na webovej stránke vytvorili nákupný zoznam, nemusíte ho prijať. Ohľadne ďalších informácií si, prosím, pozrite Všeobecné obchodné podmienky.

6. Ako nakupovať cez www.ejednota.sk? Musím sa zaregistrovať? Aké osobné údaje budem potrebovať?

Ak si len prezeráte naše webové stránky, nemusíte sa registrovať. Registrácia je potrebná pre vytvorenie objednávky.

Ak sa budete registrovať, zadáte: Vaše meno a priezvisko, pohlavie, dátum narodenia, e-mail, telefónne číslo, adresu a číslo svojej nákupnej karty COOP alebo VIP nákupnej karty COOP (nepovinne).

Všetky Vaše osobné údaje sú bezpečne uložené v súlade s našimi Zásadami spracúvania a ochrany osobných údajov.

7. Kedy budem mať pripravený tovar k vyzdvihnutiu?

Čas vyzdvihnutia tovaru si zvolíte už pri dokončení objednávky, môžete si pritom vybrať z 1 hodinových časových úsekov, ktoré sú dostupné 7 dní v týždni.

Každý dodací časový úsek má určitú maximálnu kapacitu, takže si vytvorte objednávku v dostatočnom predstihu, ak chcete mať istotu, že časový úsek,

ktorý si chcete zvoliť bude ešte voľný. Nákupný zoznam si môžete vytvoriť 7 dní vopred, zároveň si ho môžete dopĺňať postupne až do konečného odoslania objednávky.

8. Môžem odmietnuť prevziať objednaný tovar?

Áno, každý tovar môžete pri preberaní a platbe odmietnuť prevziať. Bližšie informácie nájdete vo VOP.

9. Môžem si pri preberaní objednávky na predajni doplniť iný neobjednaný tovar priamo z predajne?

Áno, ak si zabudnete pri internetovej objednávke objednať tovar, ktorý potrebujete, môžete si ho do nákupu doplniť priamo na predajni pri platbe za svoj nákup.

10. Aká je minimálna hodnota objednávky?

Minimálna hodnota objednávky cez e-shop COOP Jednota je stanovená na 10,00 EUR.

11. Koľko tovarov si viem objednať cez e-shop www.ejednota.sk?

Momentálne ešte nie je možné objednať cez e-shop všetky tovary, nachádzajúce sa fyzicky v predajni Tempo supermarket - je to najmä kvôli nekompletným popisom výrobkov,

ktoré sú zákonne potrebné pre uverejnenie v e-shope. Aj tak si však už teraz môžete vyberať z takmer 6 000 položiek, ktoré sa na stránke zobrazia.

Aj chýbajúce položky si však viete pri zastavení sa po objednaný nákup doplniť priamo z regálov.

12. Funguje aj doručovanie tovaru na zvolenú adresu cez kuriéra?

Áno, od 20.7.2020 funguje aj doručovanie objednaného tovaru cez kuriéra a to zatiaľ v týchto obciach: Liptovský Mikuláš, Liptovský Hrádok, Andice, Benice, Demänová, Bodice, Iľanovo, Ploštín, Stošice, Vitálišovce, Bobrovec, Trstené, Jalovec, Závažná Poruba, Podtúreň, Liptovský Ján, Uhorská Ves, Liptovský Peter, Dovalovo, Liptovská Porúbka.

13. Akým spôsobom si objednám tovar cez kuriéra a ako mi ho dodá?

Je to jednoduché, na základe vyplnenej dodacej adresy vo Vašom registračnom konte vyhodnotíme, či je táto adresa momentálne v dosahu kuriéra. Ak áno, na konci objednávky Vám bude ponúknutá možnosť a) osobného odberu na predajni Tempo supermarket v L. Mikuláši, b) doručenie cez kuriéra na Vašu dodaciu adresu. Potom si už len zvolíte dátum a čas dodania. Kuriér Vás bude kontaktovať pred dodaním tovaru telefonicky, aby si potvrdil, či sa na adrese dodania nachádzate.

Dodávka tovaru bude prebiehať vo Vami zvolenom dátume a čase (hodinové vývozové okná) v plne vybavených autách dodržiavajúcich teplotné režimy pre jednotlivé tovary. Tovar bude podľa spôsobu Vašej objednávky dodaný vo Vami zvolených taškách alebo, ak ste si zabalenie do tašiek nezvolili, v prepravkách, z ktorých si môžete pri dodávke zakúpený tovar preložiť. Po prevzatí tovaru a podpísaní dodacieho listu Vám príde doklad o úhrade na Váš e-mail. Pri dodávke cez kuriéra nie je možná platba hotovosťou, ale len online platba pri realizovaní objednávky.

14. Môžem aj pri dodaní kuriérom vybraný tovar neprevziať?

Áno, je to možné, ak s tovarom nebudete spokojný, celú zásielku, alebo aj len jej časť nemusíte prevziať. O to Vám bude ponížená konečná suma platby.

15. Aké sú možnosti platby za tovar?

Za objednaný tovar môžete zaplatiť dvoma spôsobmi – buď priamo pri osobnom odbere na predajni, alebo online platbou cez platobnú bránu priamo pri objednávke tovaru. V tomto prípade sa Vám suma na Vašom účte len rezervuje a skutočne sa stiahne až po prevzatí tovaru podľa nablokovanej čiastky (tá sa môže líšiť od objednávky v prípadoch popísaných v otázke č. 5).

16. Prečo je pri platbe online ponúknutá možnosť rezervácie vyššej sumy?

Je to preto, aby sme Vám, ak si túto možnosť zvolíte, mohli v prípade tovaru, ktorý aktuálne nebudeme mať na sklade ponúknuť vhodnú alternatívu, ktorá ale nemusí byť presne v rovnakej cene. Samozrejme takýto navrhnutý tovar môžete pri vyzdvihnutí odmietnuť. Pri váženom tovare (ovocie a zelenina, krájané mäsové výrobky a pod.) nemusí skutočná váha presne súhlasiť s Vami objednanou váhou, preto je tiež dobré vytvoriť rezervu. Po prevzatí tovaru Vám bude z rezervovanej čiastky stiahnutá len hodnota skutočne prevzatého tovaru.

17. Čo sa stane, ak nebudem na adrese doručenia vo zvolenom čase?

Kuriér sa Vám bude pred doručením objednávky snažiť dovolať. Ak mu oznámite, že na danej adrese nie ste alebo, ak sa mu nepodarí Vám dovolať, a po jeho príchode na adrese nebudete, zásielka sa ruší a kuriér ju dovezie späť. Samozrejme to neplatí, ak sa s ním telefonicky dohodnete inak. O zmene adresy doručenia nás môžete najneskôr 1 hodinu pred  Vami zvoleným doručovacím oknom informovať na info@ijednota.sk. V prípade, že nebude možné doručiť objednávku z dôvodu prekážky na Vašej strane, bude Vám poplatok za dopravu účtovaný.