Najčastejšie otázky „FAQ“ 

Najčastejšie otázky „FAQ“

1. O službe e-shop COOP Jednoty Liptovský Mikuláš, spotrebné družstvo

"e-shop" je nová služba spoločnosti COOP Jednota Liptovský Mikuláš, spotrebné družstvo, ktorá Vám umožní vyberať tovar zo širokej ponuky,

ktorý Vám pripavia na predajni Tempo Liptovský Mikuláš v nákupnom centre StopShop Liptovský Mikuláš.

Ten si potom môžete vyzdvihnúť priamo na predajni, bez čakania v rade a v čase, ktorý si sami stanovíte pri on-line nákupe.

V našom e-shope Vám garantujeme rovnaké ceny a akcie ako v predajni Tempo Liptovský Mikuláš (vrátane akciových cien).

2. Čo si môžete kúpiť?

Môžete si vybrať z tisícov výrobkov, od čerstvých potravín, mrazených výrobkov cez nápoje až po domáce potreby a drogistický tovar.

Existuje nejaké obmedzenie? Vo všeobecnosti nie, len pri vybraných výrobkoch môže byť stanovené obmedzenie napr. 12 ks na jeden nákup.

3. Aké sú ceny v e-shope v porovnaní s bežným obchodom?

Ceny sú pri e-nákupe úplne rovnaké ako ceny v obchode v deň dodania. Toto sa týka aj cien akciových tovarov.

Ušetríte však predovšetkým váš drahocenný čas spojený s realizáciou denného alebo väčšieho nákupu.

4. Ako bude nákup zabalený a vychystaný?

Pred potvrdením objednávky si môžete vybrať, či si prajete mať svoj online nákup pripravený v nákupných taškách alebo bez nich.

Ak sa rozhodnete pre prípravu Vášho nákupu v taškách, pri kompletizácii objednávky si vyberiete druh požadovaných tašiek.

V pripade väčšieho nákupu sa použije viac tašiek, ktoré Vam budú doúčtované pri prebratí nakupu.

Bližšie informácie nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach.

5. Aké sú ceny uverejnené na www.ejednota.sk?

Ceny výrobkov zobrazených na webových stránkach sú aktuálne platné ceny v predajni TEMPO Liptovský Mikuláš.

Ceny určitých výrobkov sa v čase dodania môžu odlišovať od cien, ktoré sú uvedené na webových stránkach v čase vášho online nákupu.

To môže byť spôsobené z nasledovných dôvodov:

● váš osobný nákupca môže vážiť výrobky, ako napr. ovocie a zeleninu, alebo vybrať vopred zabalené a odvážené výrobky, ako napr. mäso, hydina a syr.

Z toho dôvodu sa výsledná cena pri platbe môže odlišovať od ceny uvedenej v objednávke.

● môže sa stať, že daný tovar nie je k dispozícii.

V prípade, že sa to stane, vždy sa Vám pokúsime ponúknuť náhradný tovar. Pokúsime sa ho nahradiť tovarom, ktorý je podobný

originálnemu výrobku z Vášho nákupného zoznamu a za podobnú cenu.

● ceny niektorých výrobkov a akciové ceny sa môžu odlišovať medzi okamihom, kedy si vytvoríte objednávku a okamihom dodania.

Ak dostanete výrobok, ktorý si nechcete ponechať, pretože sa cena líši od ceny, keď ste si na webovej stránke vytvorili nákupný zoznam,

nemusíte ho prijať. Ohľadne ďalších informácií si, prosím, pozrite Všeobecné obchodné podmienky.

6. Ako nakupovať cez www.ejednota.sk? Musím sa zaregistrovať? Aké osobné údaje budem potrebovať?

Ak si len prezeráte naše webové stránky, nemusíte sa registrovať. Registrácia je potrebná pre vytvorenie objednávky.

Ak sa budete registrovať, zadáte: Vaše meno a priezvisko, pohlavie, dátum narodenia, e-mail, telefónne číslo,

adresu a číslo svojej nákupnej karty COOP alebo VIP nákupnej karty COOP (nepovinne).

Všetky Vaše osobné údaje sú bezpečne uložené v súlade s našimi Zásadami spracúvania a ochrany osobných údajov.

7. Kedy budem mať pripravený tovar k vyzdvihnutiu?

Čas vyzdvihnutia tovaru si zvolíte už pri dokončení objednávky, môžete si pritom vybrať z 1 hodinových časových úsekov, ktoré sú dostupné 7 dní v týždni.

Každý dodací časový úsek má určitú maximálnu kapacitu, takže si vytvorte objednávku v dostatočnom predstihu, ak chcete mať istotu, že časový úsek,

ktorý si chcete zvoliť bude ešte voľný. Nákupný zoznam si môžete vytvoriť 7 dní vopred, zároveň si ho môžete dopĺňať postupne až do konečného

odoslania objednávky.

8. Môžem odmietnuť prevziať objednaný tovar?

Áno, každý tovar môžete pri preberaní a platbe odmietnuť prevziať. Bližšie informácie nájdete vo VOP.

9. Môžem si pri preberaní objednávky na predajni doplniť iný neobjednaný tovar priamo z predajne?

Áno, ak si zabudnete pri internetovej objednávke objednať tovar, ktorý potrebujete, môžete si ho do nákupu doplniť priamo na predajni pri platbe za svoj nákup.

10. Aká je minimálna hodnota objednávky?

Minimálna hodnota objednávky cez e-shop COOP Jednota je stanovená na 10,00 EUR.

11. Koľko tovarov si viem objednať cez e-shop www.ejednota.sk?

Momentálne ešte nie je možné objednať cez e-shop všetky tovary, nachádzajúce sa fyzicky v predajni Tempo supermarket - je to najmä kvôli nekompletným popisom výrobkov,

ktoré sú zákonne potrebné pre uverejnenie v e-shope. Aj tak si však už teraz môžete vyberať z takmer 6 000 položiek, ktoré sa na stránke zobrazia.

Aj chýbajúce položky si však viete pri zastavení sa po objednaný nákup doplniť priamo z regálov.